یارو اومده آدرس میپرسه یه ساعت توضیح دادم “سمت راست فلان جا” خدافظی کرد رفت سمت چپ
+ نوشته شده در شنبه بیست و پنجم خرداد ۱۳۹۲ ساعت توسط آیـــسـا
|
زمـانــــه نشـــانم داد در آخر چه کســــی در هر شــــرایط برایم مــی مـــاند در ایــن راه پر پیچ و خم زندگـــــی ام...پـســــــ زنده باد به مانـــده های راه زندگـــــی ام و بـــدرود به کســـانی که تنها رد پایـــی از آن ها برایــــم به جا می مـــاند !