خدایا منوببخش بگو خب... خدایا نماز روزه هامو قبول کن.. بگو خب... خدایا همه مریضارو شفا بده... بگو خب... خدایــــــــــــــــا بخـــــــــــــــــت همه جوووووووووونا رو باز کن... بگو خب... حالا تو که این پست رو میخونی....بـــــــــــــرام دعا کــــــــــــن... بگوخـــــــــــــــــــــب....
+ نوشته شده در چهارشنبه نهم مرداد ۱۳۹۲ ساعت توسط آیـــسـا
|
زمـانــــه نشـــانم داد در آخر چه کســــی در هر شــــرایط برایم مــی مـــاند در ایــن راه پر پیچ و خم زندگـــــی ام...پـســــــ زنده باد به مانـــده های راه زندگـــــی ام و بـــدرود به کســـانی که تنها رد پایـــی از آن ها برایــــم به جا می مـــاند !